zaterdag 12 februari 2011

even voorstellen

hallo allemaal,
ik ben Floor, van fo-beauty. Ik heb deze site gemaakt voor de wat jongere meisjes, rond de 12-15 die het leuk vinden om met beauty bezig te zijn. Omdat de meeste beautybloggers vooral duurde merken gebruiken, zoals m.a.c., Chanel, bobbi brown etc. was mijn idee om een site te beginnen voor de meisjes die wat minder te besteden hebben. Mijn probleem was namelijk altijd dat ik nooit iets met de tips en informatie kon die andere bloggers gaven, want die producten zijn voor mij, als meisje van 14 jaar veel te duur!
Op mijn site ga ik vooral producten van, essence, catrice, da, rimmel london en maybelline new york gebruiken, dus de wat goedkopere producten.
ik hoop dat jullie mij gaan volgen en het leuk gaan vinden wat ik wil gaan doen
xjes floor

1 opmerking: